Točím emotivní svatební videa v USA a má to úspěch

Svatební videa dnes točí kde kdo. Já se snažím svatební videa tvořit do filmového nádechu. Lidí chodí do kina na filmy, aby si pobrečeli a probudili v sobě emoce. Prožívají životní příběh společně s hlavním hrdinou. Já dělám takové „filmové“ hrdiny právě ze svatebčanů. Chci, aby se klienti ve videu poznávali, že nejde o strohou reportáž toho, co se ten den odehrávalo, ale o příběh plný emocí. Zároveň je to z velké části autorské dílo. Je to velmi o důvěře. Ke každému přistupuji osobitě. Do marketingu příliš neinvestuji, klienti se o mě dozví nejvíce na doporučení. Nebo že viděli někde mé video na internetu nebo sociálních sití a libí se jim natolik, že se mě rozhodnout kontaktovat.

Na předsvatební schůzce svatebčany vyzpovídám. Zjistím kdo jsou, jak žijí, blíž je poznávám. Vlastně se na omezenou dobu staneme kamarády. To má pak velký vliv na výsledek. Odpadá pocit studu. Jsem vlastně trochu jako malíř, který svým pohledem zachycuje to, co je podle něj nejlepší, nejzajímavější. Zároveň nikdy nevím, jaký bude výsledek. To je někdy obtížné klientům vysvětlit. Někteří mají pocit, že jde o výrobu na zakázku. V oblibě jsou i předsvatební videa. Jedná se o krátký film, který vypráví Váš příběh z reálného prostředí, kde jste měli své první rande a zachycuje podobné momenty jako dříve. Tyto okamžiky se pak snaží prolnout i do samotného svatebního filmu a video dostane mnohem větší emoční zásah.

 

Sdílet